Koffie met boek

Woolywoot-inspiratie-haken

Ja! Jajaja! Wil ik ook! Denk ik dan als ik dit zie. Maar mijn gehaakte kleedjes worden telkens weer babymutsjes (omdat ze kromtrekken en ik (tot mijn grote frustratie) gewoon nog steeds niet haken kan..).

Zo’n leuk boekje: “Vintage thuis” van Dottie Angel. Gevonden in de bieb en dus ook gratis te bestellen via de online catalogus.

Woolywoot-inspiratie

7 gedachten over “Koffie met boek”

    1. Weet je wat zo apart is? Ik weet níet hoe ik het heb gedaan, maar tijdens 1 zwangerschap breidde ik echte sokjes én een piepklein truitje (arme dochter) en daar kijk ik nog wel eens vol ontzag naar (ik heb ze bewaard). Ik kan nu alleen nog maar sjaals breien… En eergisteren wilde ik een kussenhoes breien, alleen weerhield me de prijs van de bol “wol” me tegen, als ik daar 4 van nodig heb, heb ik voor 12 euro een mislukte kussenhoes terwijl er in de winkel een mooie ligt van 5 euro 😉 ik denk dat ik mijn berg restjes-voor-ooit maar eens erbij moet pakken. Ik koop heel wat garen maar uiteindelijk alleen met leuke bedoelingen maar geen tijd/puf/inspiratie.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

