With your kiss my life begins

Zachtjes wakker worden met dit:

Love me, love me. Say you do.
Let me fly away with you.
We are creatures of the wind,
Wild is the wind. 
Give me more than one caress,
Satisfy this hungriness.
We are creatures of the wind,
Wild is the wind.
You touched me, I hear the sound
Of mandolins. You kissed me,
With your kiss my life begins.
Like a leaf clings to a tree,
Baby, please, cling to me.
We are creatures of the wind,
Wild is the wind.
You touched me, I hear the sound
of mandolins. And you kissed me,
With your kiss my life begins.
Love me, love me. Say you do.
Let me fly away with you.


Ik lig echt nog in bed hoor! In slaap gevallen met de film The Disappearance of Eleanor Rigby Her en ik ben zoooo nieuwsgierig naar de versie van Him. De film bestaat uit drie delen: hun huwelijk bekeken vanuit haar visie, een film vanuit die van hem, en eentje samen. In de film van “her” kwam dit liedje voor. Misschien komt het door de film, maar we waren meteen betoverd. Daarom lig ik nu in bed, met mobiel en You Tube aan. Het liedje is precies zwoel genoeg om heel zachtjes mee wakker te worden op een zondag. Tenminste.. vind ik. Kan ook zijn dat jij het liefst weer de dekens over je hoofd heen trekt 😉

11 gedachten over “With your kiss my life begins”

Geef een reactie

