Voor wie mij las

Noem mij in woorden
maak mijn bestaan
leesbaar
en helder
ik wil niet vergaan

Ik wil mij beschreven
mijn lichaam en lippen
in woorden geregen
gekerfd in de stenen
vereeuwigd mijn benen
mijn huid en mijn haar

Mijn hebben en houwen
zorgvuldig gevouwen
in letters die passen
bij wie ik ooit was

Ik wil mij gelezen
voor altijd beginnen
gevangen in tekens
te kennen te weten
voor wie mij las

glas raam window broken window gebroken glas scherf scherven bro

Glas! (hihi..dit hoort NIET bij het gedicht!) 😉

24 thoughts on “Voor wie mij las”

  1. Ongezien getalenteerd

    het spijt me,
    wegens,
    het is een flauw excuus, gebrek aan tijd

    reageer ik hier helaas zelden
    toch hoor je bij mijn helden

    ik ben er zeker van
    dat menig lezer
    jou om jouw veelzijdige talenten benijdt

    Prachtig schrijfsel!
    Lenjef

    Like

Geef een reactie

