Kindjes aan en kindjes uit

slaap

17 thoughts on “Kindjes aan en kindjes uit”

  1. Prachtig he zulke foto’s met twee van die ukkies ! Al zoek ik nog regelmatig dat uit-knopje hahaha. Maar gelukkig kunnen ze inmiddels goed zichzelf vermaken, dat was vroeger wel anders en toen ze zo klein waren was ik wel eens blij dat het s avonds 20u was en ze in bed lagen.

    Liked by 1 persoon

    1. 🙂 hihi. Ik ben nu nog steeds wel blij als het bedtijd is zo rond 20 uur. Dan ben ik vaak echt wel moe. Maar met pubers (mijn oudste twee) houdt het noooooit meer op 😉 Die gaan vaak nog later naar bed dan ik.. maar daar tegenover staat dan dat je minder hoeft te zorgen (fysiek dan..de andere zorgen blijven altijd wel bestaan, al vind ik het wel lekker dat ze zo hun eigen gang al kunnen gaan).

      Like

Geef een reactie

