Waarop en wanneer lees jij blogjes?

Ik ben even echt nieuwsgierig want het is toch wel een verschil (qua gebruikersgemak en uiterlijk) of je een blog leest op een mobiel of op de laptop. Waar ik persoonlijk weblogs op lees verschilt bij mij behoorlijk, ik denk dat ik net zo vaak weblogs lees op mijn mobiel als op mijn laptop. Al vind ik het stukken prettiger lezen op een laptop. Maar ja..die heb ik niet altijd op zak.

Als je net als ik net zo vaak op je mobiel leest als op je laptop (of tablet of whatever), kies dan het apparaat waar je nu op dit moment op leest:

En als ik dan toch aan het vragen ben: Wannéér lees jij blogjes zoals de mijne?

Dank je wel voor het stemmen! Je kunt de resultaten zelf ook bekijken als je op ”view results” klikt. Pas donderdag rond 12 uur in de middag (het tijdstip waarop ik deze poll vandaag plaatste) zullen we de ware resultaten kunnen aanschouwen, want pas tegen middernacht zullen bijvoorbeeld de ”laatlezers” gaan stemmen 😉

30 thoughts on “Waarop en wanneer lees jij blogjes?”

Geef een reactie

