Kijk eens wat ik vond in een hoekje van een moment!

Slagveld-speelgoed-augustus

Woolywoot-fotografie-slagve

Woolywoot-fotografie-3

Woolywoot-fotografie-4

Woolywoot-fotografie-5

Ik wilde nog zoveel schrijven, maar ik verloor me daarvoor in een andere wereld. Een wereld die ik op mijn eigen keukentafel zag verschijnen. Ik vroeg mijn zoon of het even vrede mocht zijn (zodat ik me via mijn lens in zijn wereld kon storten, een wereld die altijd zinderend van levenslust op zijn voegen beeft). De wereld van een jongen en zijn speelgoedsoldaatjes van nog geen 2 centimeter. Ik verloor en hij won het van mij. Mijn verhaal komt nog wel.. morgen misschien.

Jezelf heel klein maken om het grootse van alles te zien. De grote dingen in het leven zijn vaak niet opvallend. Ze schuilen in momenten. Je moet heel goed in de hoekjes kijken van het moment en letten op wat niet persé gezien wil worden maar wel gevonden.

8 gedachten over “Kijk eens wat ik vond in een hoekje van een moment!”

Geef een reactie

